POS terminal nam je poenostavil poslovanje
Kot študentka delam v gostinskem lokalu, kjer smo nekaj časa nazaj začeli razmišljati o uvedbi sodobnejših načinov plačevanja. Rešitev, ki smo jo raziskovali je bil POS terminal. Do takrat smo sprejemali samo gotovino, vendar smo hitro ugotovili, da si vse več strank želi možnosti plačila s kartico.
Sprva smo mislili, da to ne bo bistveno vplivalo na naše poslovanje, a smo ugotovili, da nam da možnost prinaša veliko koristi. Namestitev POS terminala je bila izredno hitra in enostavna. Izbrali smo prenosni model, ki je omogočal plačevanje tako na blagajni kot tudi v drugih delih lokala. Presenetilo nas je, kako so bile stranke navdušene nad novostjo, mnogi so bili celo hvaležni, saj jim ni bilo več treba skrbeti za gotovino.
POS terminal pa nam ni olajšal le plačevanja, temveč tudi poslovanje kot celoto. Dnevna poročila so bila bolj pregledna, saj so transakcije avtomatsko beležene, poleg tega so se zmanjšali tudi stroški ravnanja z gotovino in potreba po vsakodnevnih obiskih banke in pologih gotovine. Stranke so bile navdušene tudi nad dodatno možnostjo, brezstičnim plačevanjem in plačevanjem preko telefona, kar je bilo še posebej priročno za mlajšo generacijo.
Poleg enostavnosti uporabe pa je POS terminal prispeval tudi k hitrejšemu poteku dela v lokalu, saj je celoten postopek plačevanja s kartico hitrejši kot štetje gotovine in vračanje drobiža. Zmanjšali smo tudi število napak pri vračanju denarja, kar je zmanjšao stres tako za goste, kot za zaposlene. Opazili smo povečanje števila transakcij oz. povišanje prometa. Stranke so bolj sproščene pri naročilu, saj niso omejene z gotovino, ki jo imajo s seboj.
Danes si poslovanja brez POS terminala sploh ne predstavljamo več. Ne le, da je poenostavil naše delo, izboljšal je tudi uporabniško izkušnjo za naše stranke. Čeprav smo bili na začetku skeptični, se je izkazalo, da je bila uvedba te spremembe ena najboljših odločitev za naš posel.